2 anys al món dels blocs

10 de gener 2008
Ja fa dos anys que estic al món dels blocs, un lloc que vaig obrir per donar a conèixer les meves inquietuds, opinions o si trobava algun article interessant, o comunicat difondre'l. En estos 2 anys que sembla poc, però han passat moltes coses a nivell polític, des dels primers articles de suport a l'estatut, o l'aprovació per la conselleria de governació de l'estudi del pont, a l'aprovació als pressupostos d'este, al nou govern d'entesa, o a la gran victòria d'erc a Deltebre.

A nivell personal vaig obrir dos blocs més El Dimoni Angelical i Arròs Rock, este últim, en via morta, degut a que li hauria de donar un toc "més professional" i a la falta d'algun material com fotos, que crec que ajudarien a millorar-lo.


A punt de fer 200 posts, crec que vaig ser el primer bloc de Deltebre, si algú sap si n'hi va haver un altre que m'ho digue. Gràcies a este bloc, vaig entrar en contacte amb la comunitat ebrenca de blocaires, i que segurament mos trobarem al 2n EbreBloc


Salut i blocs!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats pels 2 anyets! i per molts més!

Anònim ha dit...

Des del LlevantdeMallorca -mentida, escric des de Palma-, felicitats pels dos anys, Roquet!

Robert Bellaubí ha dit...

Enhorabona i com se sol dir, per molts anys més!

Tot i que a vegades podem discrepar, també ens uneixen molts desitjos comuns, i gràcies als blocs podem debatre i parlar-ne d'ells tranquilament.

Endavant les atxes!

Manel ha dit...

Felicitats Adaam per aquests dos anys i espero que en siguin molts més, la veritat es que en això dels blocs ets un crack. Endavant i lluitem per un poble millor!!!