Natros necessita ajuda!

18 de febrer 2010
Sempre m'he considerat molt arrelat a este territori, i alhora profundament català, al seu temps pels fòrums firma com cor català orgull ebrenc, fins que un dia per abreviar, vaig pensar en homenatjar al patró de La Cava, un dels pobles que forma el poble gran que se diu Deltebre, sant Roc, i per donar-li un toc de proximitat i ser més "simpàtic" vaig posar-me roquet.

Acabo de començar a crear el projecte Natros, on m'agradaria anar recollint tot un seguit d'actes, reflexions sobre el món de la cultura i la política ebrenca. Per ara estic encara modificant una mica la plantilla, però podeu fer-vos una idea del que m'agradaria coordinar.

Puc fracassar, es clar, però almenys hauré intentat crear un projecte amb el que crec i del qual si arribés a bon lloc em sentiria molt orgullós. Podeu entrar a la web o enviar un mail a natrosweb@gmail.com per si voleu col·laborar.