pels móns del dharma. LOST

07 de febrer 2010

No sé si algun lector del bloc, seguirà LOST, també potser que ningú ho llegeixi. Però bé, en aquesta post una mica distés voldria parlar de LOST.

Tot va començar a finals del 2008, concretament el 30 per la nit, que després de molt de temps de la coneixença de la sèrie, vaig decidir descarregar-me el pilot, després de gairebé l'hora i mitja que va durar el 1x01, i el 1x02, vaig veure que la sèrie si que era interessant i que s'havia de veure. Durant els següents dies, vaig viure per a veure LOST, vaig anar baixant i mirant les 4 primeres temporades durant el 31-12-08, 1-01-09, 2-01-09 i part del 3-01-09, com veieu una experiència intensa, i perquè no també friky.

L'any passat vaig anar seguint més o menys al mateix ritme dels EUA la sèrie, i potser perquè m'havia vist 4 temporades en casi 4 dies, o perquè diuen que la 5a va ser una temporada fluixa, no va ser tant emocionant trobo com les altres, la 5a temporada es va acabar i res a esperar uns mesos, per veure el final

El passat dimarts als EUA ja va començar emetre's la sèrie i com no el dimecres ja estava disponible per a descarregar-se, amb una diferència, que vaig descobrir que hi havia gent que passava els subtítols al català. Aquesta gent són les de LOST-Perduts, i podreu seguir la sèrie del seu bloc (aquí).

En un futur es dividirà la gent entre els que han seguit LOST i els que no. Si sou d'aquests últims us recomano que us ho baixeu tot i ho mireu, si podeu a temporada per setmana, així podreu arribar a ser del gru; que no és que sigui millor, simplement diferent; dels que haurà vist LOST